Nuffnang bagi BE lagi, Alhamdulillah.

Assalamualaikum dan selamat petang warga budakshumort sekalian :)

Wahhh, teruja gila babeng. Eh, silap! Ini bukannya perasaan teruja lagi kalau dah tiga kali berturut-turut publish entri tanpa henti. Tapi, ini mengenai perasaan tahap maksima yang Mieya peroleh setakat nie dari blogging.

Meskipun dah seharian tak blogwalking, tak balas komen-komen korang, tak update blog sampai 3 entri sehari, tak ping url blog di facebook. Tapi siapa sangka, blog cikai Mieya nie pon masih lagi dikunjungi oleh pelawat tanpa henti semalam.

Sehingga menyebabkan trafik tetap cool, terlebih maintain daripada kebiasaannya. Semua ini mungkin disebabkan oleh entri mengenai Semakan Keputusan Ke IPTA 2012/2013 yang Mieya telah publishkan dari minggu lepas tu.
Tetiba terasa bagai tersedar dari mimpi yang panjang. Ye lah, blog Mieya ini sekadar blog picisan sahaja. Kebanyakan idea Mieya cilok/pinjam dari website lain dan Mieya hanya adjust sikit-sikit aje bagi mantap sikit. Banyak juga ayat mengarut bercampur merepek daripada fakta-fakta penting. Ya, Mieya sedar tu.

Dan sangat-sangat terharu, kalau boleh nak nangis sampai terhinjut-hinjut bahu, bila pihak Nuffnang sudi menghadiahkan satu lagi BE kepada Mieya.
BE kali ini datangnya dari iklan DiGi Jay Park Showcase yang Mieya dok hebohkan pada waktu siang tadi. hihi btw, Thank you Nuffnang. You make my day become brighter and more brighter form day to day! Love you Nuffnang !

4 comments:

Cik Dollie said...

Cik punya nuffnang tak naik2 pon..em..any tips?

Miss N™ said...

Alhamdulillah..Rezeki..!

Tahniah Mieya..!

Unknown said...

@Cik Dollie Nanti Mieya buat entri ye :)

Unknown said...

@Cik Nur Thanks Cik Nur :)