Jay Park terjah ke blog Mieya

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi kalian :)

Tengok tajuk etri kali nie macam gempak semacam je kan? Ya kawan-kawan sekalian. Memang tidak dinafikan lagi. Memang betul Jay Park telah masuk ke blog Mieya.

Mula-mula, Mieya tak perasan lah jugak atau berkemungkinan beliau dah banyak kali keluar masuk ke blog Mieya yang kurang femes nie.

Mieya mula sedar akan kehadiran  Jay Park yang comel di blog Mieya pada pagi ini. Dan siapa sangka yang Jay Park nie turut meninggalkan pesanan untuk Mieya. Kalau tak percaya, meh tengok kejap. Apa pesanan yang beliau tinggalkan di blog Mieya nie.
Come and Meet Jay Park, DiGiLive present Jay Park Showcase on 13th May 2012 at KL Live, Life Centre. Cekidaut www.digi.com/jaypark for more info! Ohhh, pemberitahuan mengenai persembahan Jay Park di Malaysia rupanya.

hihi :D  Janganlah marah Mieya okey. Gurau-gurau manja di pagi hari je. Saje je nak bikin peminat-peminat Jay Park nie jealous sebenarnya.

Lagipon, blog Mieya bukannya femes macam blog korang. Kalau tak buat entri dengan tajuk gempak macam nie, mungkin takde siapa yang sudi singgah ke blog picisan Mieya nie. sobsob T.T

4 comments:

lee delaila said...

sedang usaha nk dpt pass tgk jay main basketball =D

Nasz said...

tahniah kerana jay park datang blog awak. hehehe.

Unknown said...

@lee delaila Good luck ye :)

Unknown said...

@NasZ hihi, terima kasih :)