Blog Mieya Diserbu Oleh Penyokong Bersih 3.0?

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera semua :)

Pagi-pagi nie, saje je buat entri yang serba ringkas sebegini rupa. Saje je nak hangatkan hati-hati mereka yang terasa. Biarkan dorang tak boleh dok diam. kihkih

Semalam Mieya ada buat entri mengenai Bersih 3.0 nie kan? and guess what? Entri tersebut mendapat maklum balas yang negatif dari seorang makhluk di muka bumi ini. Tak tahu lah sama ada dia pon turut sama dengan perhimpunan Bersih nie ke tak hari Sabtu lepas tu.



Untuk makluman, komen tersebut masih lagi Mieya tak publish kan. Atas dasar tak mahu orang lain berpusu-pusu menyerang beliau dengan perkataan-perkataan yang tak sepatutnya. Nanti tak pasal-pasal dia jadi macam Nyonya kat SINI.

Harap Maklum.

4 comments:

ciksukaberangan said...

hhmm.. masing2 berhak bersuara...

Cik Puan Kocik said...

Rakyat Malaysia yang join perhimpunan BERSIH nie menyusahkan banyak pihak. Tak tahu nak bersyukur, Malaysia ni cukup aman dan kaya sangat!


Kalau tak suka kerajaan sekarang, ada caranya untuk kita menegur dan betulkan. Bukannya dengan adakan perhimpunan haram seperti negara2 luar. Yang jadi pengerusi Bersih tu Islam ke sampai kebanyakan orang Melayu dan Islam follow segala arahan dia.


Kenapa orang Melayu dan Islam tak boleh fikir dengan baik semua nie?? Kita ada undang2! Jangan sampai suatu masa ALLAH melaknati Malaysia. Malaysia nie negara Islam, pleaselah wahai rakyat Malaysia ... jangan porak perandakan keamanan dan kestabilan politik yang ada. Fikirlah, adakah kita nie hidup kebulur tak makan?


Adakah kita nie takda peluang pekerjaan yang baik! Fikirlah bahawa rakyat negara asing berpusu2 datang Malaysia cari rezeki .... tapi kita? Kita nie buat huru hara seolah nak buka pintu kepada kuasa asing campur tangan. Fikirkanlah!!!

Nurfarah said...

pendapat ada pro dan kontra.

Ainun Bajuri said...

em. entah la. x kisah nk buat perhimpunan macam tuh. kalau btul kerajaan ada buat perkara tak betul, kita buat lah kputusan masa pilhan raya tp kita yakin kew parti kita plih tu blh tadbir ngara mcm skrg??? b'syukur lah dgn apa yg ada. nk buat p'hmpunan blh tp prlu kew smpai nk baling batu dekat kereta polis?? perlu kew melompat lompat ats kereta polis tuh??perangai mcm tuh serupa mcm monyet.mana pergi nya adb2 orang mlayu?? Islam x ajr kita buat mcm tuh.kita cedera kan polis tuh smpai b'drah2. Kita sepak2 polis tuh pdhal dia sama mcm kita iaitu manusia. Kalau betul p'hmpunan bersih, kenapa pakai bju wrna kuning?? Wrna yg m'nunjukkn bersih dan suci ialah putih kan?? kita pakai kuning sebab ambiga pakai kuning??

Dengar lah kamu wahai manusia, sesungguh nya orang kafir itu tidak mempunyai hak keats org Islam. Mereka tidak mempunyai hak untuk memimpin org Islam.