Alhamdulillah Rezeki dari Churpchurp dan Nuffnang

Assalamualaikum dan selamat sejahtera buat pembaca yang tersayang sekalian :)

Mood happy di hari semalam masih lagi belum berakhir kerana, hari nie muncul lagi satu perkara yang telah menggembirakan segenap ruang hati dan sanubari Mieya.

Hmmm, masih ingatkah kalian dengan entri penulisan Mieya yang bertajuk, "Duit Churpchurp dah mencecah ke angka RM100?" Di mana Mieya dengan tak sengaja nya telah menekan butang cashout dek kerana kerakusan hati. Haha nampak sangat betapa rakusnya hati Mieya tu kan?

Alhamdulillah, setelah hampir sebulan 15 hari menunggu dengan penuh kesabaran. Akhirnya, semalam Mieya dikunjungi oleh sepucuk surat beserta cek daripada Churpchurp.
Alhamdulillah, rezeki pertama dari Churpchurp :)
Thank you Churpchurp! Sampaikan salam sayang Mieya kepada pakcik Nuffnang jugak kerana telah menghadiahkan satu lagi Buffered Earning dari Great Eastern Live Great. Terima kasih Nuffnang.


lebih kurang macam ni haa rupa iklan tu, kalau rajin klik je lah :)

Sebab itu, tak pernah terlintas walau sedetik pon di hati Mieya untuk curang kepada Nuffnang dan Churpchurp. Oleh sebab, rezeki daripada mereka tidak pernah sekali pon menghampakan Mieya. Meskipun kekadang, pendapatan daripada pihak mereka agak tenggelam timbul.

Takpe, perbanyakkan bersabar. Kalau ada rezeki korang disitu, maka jangan risau. Suatu hari nanti akan tibanya giliran korang jugak untuk merasai pengalaman yang serupa. Lagipun kita blogging pon kerana minat, bukannya nak kejar wang mahupun populariti sangat. Come on lah !


9 comments:

Ayu Imani said...

bgslah rezeki tue =D

profmie said...

tahniah..dh byk jg tu duit,,..

AlyaaIBH said...

tahniah ! wahh. bestlah..

Unknown said...

@Ayu Iman Alhamdulillah rezeki tuhan :)

Unknown said...

@profmie Takde lah banyak mana. 1st time nak merasa. Jadilah drpd takde.

Unknown said...

@AlyaaIBH Insyaallah, maybe time awak pula lain kali kan.

Askrie Hishamuddin said...

Congrats. Saya dah 3 kali merasa duit nuffnang and baru sekali merasa duit churp-churp. memang nuffnang & churp-churp really help us as blogger to gain side income right?

jom sertai giveaway contest blog Askrie Hishamuddin. Tarikh tutup penyertaan pada 7 July 2012 ini. CEPAT!!!

Unknown said...

@Askrie Hishamuddin Wah, saya baru aje nak merasa. heheh

Unknown said...

@Askrie Hishamuddin Wah, saya baru aje nak merasa. heheh