Bila lah boleh cashout duit dari Says.my ?

Assalamualaikum wbt korang :)

Disebabkan entri semalam, entri yang bertajuk Menang Birthday Giveaway dari Says. Ramai yang bertanyakan Mieya mengenai apakah rahsia Mieya sehingga boleh menang sebuah PSP 3004 daripada Says?

Okey, sabar. Untuk makluman, Mieya dah pun menyiapkan entri mengenai rahsia Mieya menjana pendapatan dengan Says nie. Dan sekarang nie, hanya menunggu masa yang sesuai untuk dipublishkan.

Btw, tadi kan, Mieya try lah belek-belek akaun Says Mieya tu. Mata nie takde lah terbeliak sangat bila tengok earning meningkat sebanyak RM7 dalam masa seminggu. Tuu dia. Dalam masa seminggu boleh dapat RM7, jadi sehari Mieya boleh dapat RM1 atau lebih.

HAHA Korang nak tengok earning Mieya yang sekarang nie berapa? Cuba tengok gambar kat bawah nie haa...
Ini adalah hasil selama sebulan lebih. Takde lah banyak macam korang kan? Nak cashout pon tak lepas lagi. Tapi takpe, asalkan adalah jugak income daripada takde. 

Alhamdulillah, Bersyukur je walaupun tak sebanyak korang. Eh, apa rahsia Mieya boleh menang Giveaway dari Says nie? 

Klik sini dan sini dulu. Kalau Mieya dapati ada lebih dari 20 klik unik, maka dengan kadar segera entri mengenai rahsia Mieya dengan Says akan dibongkarkan. DEAL?!

P/S :  8 lagi klik unik diperlukan !  Mana ada benda free sekarang nie awak, nak masuk tandas pon dah kena bayar sekarang nie. Jadi, tak salah kan kalau korang sama-sama membantu Mieya? Terima kasih :)


4 comments:

Unknown said...

Tahniah dear.. :)

Miss N™ said...

sabar..xlama lagi bolehlah cash out tu...!

kalau says, kena cukup berapa baru boleh cash out mieya..?

Unknown said...

@Fiza Suhaimi Terima kasih :)

Unknown said...

@Cik Nur Insyaallah. Kalau Says, dah cukup RM50 dah boleh cashout dah.