Tebus Hadiah Giveaway Dari Says

Assalamualaikum wbt dan selamat petang semua :)

Masih ingatkah kalian mengenai post entri Mieya yang ini dan juga ini? (jangan risau, ini bukan link iklan tapi link entri yang lepas)

Di mana Mieya ada berkongsi dengan kalian mengenai keterujaan hati Mieya tatkala dikhabarkan telah memenangi sebuah PSP dan pada masa yang sama, Mieya terpilih antara 10 orang yang bertuah untuk menerima sebuah CD Super Junior. Alhamdulillah, syukur rezeki tuhan !

CD Super Junior dan Sony PSP
Kelmarin bersamaan dengan 26 Jun 2012, tepat jam 1 petang Mieya dengan nekadnya telah pergi ke Pejabat Says untuk mengambil hadiah kemenangan. Di mana sewaktu dalam perjalanan ke sana, Mieya telah tersesat lalu berpatah balik dan berhenti seketika di hadapan Centrepoint Bandar Utama. Pheuw !

Walau bagaimanapun, nasib baik ada GPS kat handphone cikai Mieya tu. Tengok arah tuju yang selamat untuk ke Pejabat Says dan akhirnya ketemu jua. Yeah !

Nahhh, ini gambar sebagai kenang-kenangan dari Says. Kalau letak gambar nie sebagai Default Profile di Facebook mahupun twitcon di Twitter pon tak menjadi masalah rasanya. Mesti lagi famous amos lagaknya. hekhek (gelak malu) :D

Apa-apa pon, memang best sewaktu menebus hadiah di Pejabat Says. Staff dia sangat-sangat peramah dan mesra alam lebih-lebih lagi kepada ahli komuniti mereka.

So, buat mereka yang belum join Says nie apa tunggu lagi? Takkan sekadar nak tengok dan baca sahaja berita kemenangan dan keterujaan orang lain? Jom lah pakat-pakat join Says nie. Hanya perlu klik DISINI dan daftar sebagai ahli Says. Dan mulakanlah berkempen dengan serancak yang boleh.

Salam bertemu lagi di lain entri ye kawan-kawan semua :)


12 comments:

Unknown said...

alhamdulillah syukur .. =)

✿INA AINAA✿ said...

wahhhh bestnyew dapat hadiah!!! wahhh, tahniah ena ucapkan.. ^.^

mumui said...

bestnya awakkk..

Nisha said...

Cd super junior??? nak!!!!!!!!!!! nak beli.. but masa tu tgk harga RM89.90 . Mahalkan? yela.. ade 2Cd XD mmglah mahal. nie nk pujuk mak ayah suruh beli untuk hari jadi.. ala.. lama lagi.. 5 Ogos.. Dahlah bulan puasa! Ish3.. sabo jelah ni hah! ^^

Tahniah ya!

p/s: Serius cemburu pasal CD suju tu! XD SERIUS nie! hihihi

Miss N™ said...

dah sampai dah hadiah mieya..!
patutlah senyum smpai ketelinga..!

Asyiqin Haulisah said...

wow tahniah ye. bestnya dapat. hehe.

Unknown said...

@Niena Sofea Alhamdulillah. rezeki :)

Unknown said...

@✿Lady Ainaa✿ Terima kasih :)

Unknown said...

@mumui Serius memang best :)

Unknown said...

@nis Haaa. relaks2 XD

Unknown said...

@Cik Nur Ya, Cik Nur. Mieya dah pergi ambik dah :)

Unknown said...

@Asyiqin Haulisah Terima kasih, memang best :)