Alhamdulillah, dapat BE Nuffnang dari Cadbury CDM !

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semua :)

Semua bangun pagi dengan selamatkah? Ke ada yang tak tidur lagi nie? yelah, mentang-mentang lah semalam hujan tak jadi turun, dengan tahap kepanasan yang lebih bahang daripada biasa. Maka, twitter dan juga Facebook menjadi medan rungutan korang.

Amboi, kemain lagi kau kan Jenab! Itu baru panas di dunia, belum lagi panas di akhirat.

Alhamdulillah, Mieya bangun dengan penuh rasa nikmat. Antara perkara yang paling utama sekali, Mieya buat entri kali nie untuk melahirkan rasa syukur Mieya terhadap Ilahi. kerana mengizinkan Mieya dapat lebih unique visitor berbanding di hari lain.

Melalui perkongsian artikel mengenai Ajek Hassan semalam telah menyebabkan blog Mieya dikerumuni dengan lambakan orang. Terima kasih mynewshub.my sebab memberikan informasi yang berguna buat Mieya dan kawan-kawan.

Serius, Mieya rasa terharu sangat-sangat. Walaupon trafik yang Mieya dapat bukanlah beribu-ribu macam korang, cuma tiga ratus je. Selalunya 100 lebih je. Tapi, sekurang-kurangnya ia memberi semangat kepada Mieya untuk terus berusaha ke arah kejayaan. 

Haaa... Sebelum terlupa, berkat trafik yang naik secara drastik, meletus bak gunung berapi, telah membuka hati pihak Nuffnang dalam memberikan Buffered Earning (BE) baru kepada Mieya. Huhu, rasa terharu bercampur dengan teruja sangat-sangat. Rasa macam nak menangis pon ada.


Padahal baru je minggu lepas, Mieya dapat BE. Tengok-tengok hari nie dapat lagi. Syukur alhamdulillah. Untuk makluman semua, BE kali nie datangnya dari Cadbury CDM Share the Happiness Phase 1.

Kalau nampak iklan macam nie, tolong klik lah ye :)

Wahh, dari cekelat cadburry, cekelat favourite yang enak lagi berkrim rupanya ! Thank you sudi bagi Mieya BE! Lain kali sila-sila lah bagi lagi. hikhik



2 comments: