Apple mula jual iPad 3 di Malaysia, Jumaaat ini

Assalamualaikum dan selamat pagi korang :)


iPad 3 yang cool yang hot lagi seksi, berwarna hitam dan juga berwana putih. Sudikah awak menjadi kepunyaan saya? 


Kringggggg ! (effect bunyi jam loceng)

Cehhh, mimpi rupa-rupanya. Kalaulah betul-betul jadi kat dunia realiti nie kan bagus. Boleh tunjuk dekat anak Mak Limah belakang rumah Cik Normah, yang kita ada jugak barang baru. Lebih up to date, lebih menarik, lebih tertarik daripada biasa. kehkeh.


Hahaa, alangkah bahagianya hidup jikalau mimpi bertukar menjadi nyata kan. Petik je jari semuanya dapat. Bukannya macam di dunia realiti nie, nak beli itu dan ini semuanya melibatkan fulus (duit). Takde duit, takde barang. Takde barang, kempunan lah kau dok berangan-angan seperti Mat Jenin.

Ehhh, dengar cerita iPad 3 akan mula dijual pada hari Jumaat nie kan? ahammm.. belum lagi puas dok belek-belek iPad 2 hak milik abang Mieya tu, dah keluar lagi yang baru.


Menurut Harian Metro,

Apple mengumumkan, iPad 3 produk baru dalam kategorinya akan mula dipasarkan di Korea Selatan serta 11 negara lain, lusa.

Produk terbaru itu dilengkapi paparan Retina yang mengagumkan, selain cip A5X baru Apple dengan grafik quad-core serta kamera iSight berkeupayaan 5 megapiksel.

Ia juga mempunyai optik maju untuk merakamkan gambar dengan lebih hebat serta video HD 1080p.
Selain kekal nipis dan ringan, iPad terbaru itu juga dilengkapi bateri yang mampu bertahan sehingga 10 jam.

Selain Korea Selatan, iPad baru itu juga mula dijual di Brunei, Croatia, Cyprus, Republik Dominica, El Salvador, Guatemala, Malaysia, Panama, St Maarten, Uruguay dan Venezuela mulai Jumaat ini.

Untuk pelanggan di Colombia, Estonia, India, Israel, Latvia, Lithuania, Montenegro, Afrika Selatan dan Thailand pula, mereka berpeluang membelinya mulai 27 April.

Jadi, bagi korang yang banyak duit tu, apa tunggu lagi? Segeralah mendapatkan iPad 3 mulai Jumaat nie pada pengedar yang diikitiraf. Kalau rasa baik hati sangat, belanjalah Mieya sebijik dua. hikhik



2 comments:

Nasz said...

ipad 1 dan 2 pun bleh ada lagi. inikan pula ipad 3. hehehe.

Unknown said...

@NasZ haha, betul tu.