Rahsia Kecantikan Nasha Aziz

Assalamualaikum wbt buat pembaca yang dikasihi sekalian :)

Minda dan hati Mieya sekarang dah tak terkawal lagi-lagi bila melihat selebriti, mahupun orang-orang di sekeliling yang memiliki kulit super duper cantik tanpa sebarang cela. Dan Mieya yakin ramai lagi gegurl di luar sana yang bernafsu sama dengan Mieya, iaitu nafsu nak bermuka cantik.


Cemburunya tatkala melihat wajah comel Nasha Aziz model dan juga pelakon popular, meskipun usianya sudah pun menginjak ke usia 40-an. Sedangkan diri sendiri hanya memiliki muka yang comot dan penuh berminyak. Jadi, ayuh kita bongkar apakah rahsia Nasha Aziz dalam mengekalkan kecantikan wajah beliau.
Nasha Aziz berkata hidupnya yang sentiasa dikelilingi dengan cinta, berfikiran positif, ceria serta menjalani gaya hidup sihat menjadikan beliau sehingga kini kekal cantik dan masih mempunyai bentuk badannya, macam anak dara sunti.
Tiada rahsia apa-apa. Simple saja, cinta. Cinta menjadikan saya nampak muda. Cinta melindungi saya daripada rasa tua. Cinta buat saya nampak sihat dan ceria. Cinta, cinta dan cinta. Setiap hari saya menerima cinta dan memberi cinta”, ujar Nasha Aziz kepada MD tatkala memintanya berkongsi apakah rahsia awet mudanya.
“Di usia 41 tahun, saya sentiasa pastikan saya tetap cantik. Jadi saya dah cuba banyak produk kecantikan sejak beberapa tahun sebelum ni. Sekarang saya cuba pula Taut. Baru lebih kurang dua minggu. Saya sukakan rasanya yang manis dan kemanisan itu yang memberikan saya tenaga dan cinta. Dan harap-harap Taut memberikan sesuatu yang paling terbaik pada diri saya”, ujarnya.
Sumber : Mynewhub
Mieya rasa Mieya perlu beredar segera daripada menaip. Takut nanti makin lama mengadap lappy nie, makin serius saje mukanya. Makin banyak pulak sisa cinta yang terbuang. Biasalah. Bila minda dikuasai dengan perkataan CINTAaaaaa nie. Dah terpengaruh Mieya nak kelihatan cantik dan anggun dengan kadar sungguh segera macam Kak Nasha Aziz nie. 
Cis.


7 comments:

Arina Shamsul said...

hihi..TAKPE DIK..ALLAH tidak pandang kecantikan pada wajah dan kulit yang putih gebu tapi ALLAH pandang pada keimanan den ketakwaan.. :) jangan risau dengan muka yang berminyak ye..:)

Arina Shamsul said...

hihi..TAKPE DIK..ALLAH tidak pandang kecantikan pada wajah dan kulit yang putih gebu tapi ALLAH pandang pada keimanan den ketakwaan.. :) jangan risau dengan muka yang berminyak ye..:)

azievee said...

Hehehe biasa lah artis makin tua makin cantik...tut...rahsianyer...hehehe

Unknown said...

@Arina Shamsul Terima kasih untuk teguran ini. Insyaallah :)

Unknown said...

@azievee Apa rahsianya? hahah

Fienazzuki said...

ouch...really???
nak jugak lah!!!!!!!

Unknown said...

@Fienazzuki Yep, thats true ! Rasa teruja kan bila tengok wajah beliau?