Tutorial Cara Kongsi kan Link Churpchurp

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera kalian :)

Nampak je tajuk entri kali nie mengenai Churpchurp, sudah pasti ramai yang dah tahu. Tapi, ada jugak segelintir daripada mereka yang tidak tahu terutamanya bagi blogger baru. Jadi,

Apa itu Churpchurp

ChurpChurp merupakan adik-beradik Nuffnang juga. Nuffnang lebih kepada blog untuk pengiklanan. Tetapi ChurpChurp pula menggunakan laman facebook/Twitter sebagai tempat yang terbaik dan paling berkesan untuk mengiklankan sesuatu produk selain menggunakan blog!


Bukannya apa, Mieya buat tutorial nie sebab Mieya tahu ramai di kalangan korang yang masih tak tahu cara-cara menjana pendapatan dengan Churpchurp nie. Dan mana mungkin, Mieya bersenang-lenang mengaut keuntungan per klik hasil sumbangan korang. Ohh, itu sungguh tidak adil buat mereka.

Jadi, mari kita mulakan! Firstly, bagi mereka yang belum mendaftar Churpchurp sila berbuat demikian di SINI. Dan bagi yang lain, korang kena sambungkan dulu akaun Churpchurp dengan kedua-dua akaun Facebook dan juga Twitter korang diSINI.

Lepas tu, korang terjah ke BELOG INI (blog tutorial Mieya dengan si demokkuntuk mempelajari cara-cara berkongsi iklan di laman sosial yang seterusnya. Ikut step by step okey?

Itu antara cara nak kongsikan link iklan di Facebook dan jugak di twitter. Kalau sorang klik link iklan tu, korang dapat RM0.20. Kalau 100? Cuba kira sama ada lumayan ke tidak. Kira macam menabung lah rupanya.

Jadi, antara rahsia untuk meningkatkan pendapatan Churpchurp korang ialah korang kena promote berhabis-habisan link sesuatu iklan itu, kalau ada rezeki dapatlah korang menjana pendapatan.

Mudah kan? Korang boleh post dekat Facebook, Twitter, dalam Blog  dan segala macam laman sosial yang korang ada ! 

 SELAMAT MENCUBA ye KAWAN-KAWAN! DAFTAR SINI tau kalau belum daftar :)


3 comments:

Untung Forex Malaysia said...

cantiknyer blog..thanks sebab sharing cara share link CC.

ainun said...

dah lama tak layan churpchurp sejak main neobux. jom main neobux, tambah lagi pendapatan. lebih senang dari churpchurp dan says...dan lebih masyukk...

✗ fifiyfitrianiee ✗ said...

sesiapa yang nak join group untuk bertukar links churpchurp, 8share, dll boleh join disini https://www.facebook.com/groups/549120901786560/ . khas untuk blogger sahaja. ^_^