Mood membalas komen boleh hilang bila

Assalamualaikum wbt kalian :)

Baru je dua tiga hari yang lepas, Mieya menjoinkan diri dengan segmen dibawah anjuran Pakcik bengbeng. A'ah. Segmen pasal Bloglist April 2012 tu. Best sangat-sangat, tak rugi buat sesiapa yang join.

Disamping dapat mengenali blogger lain, kita juga dapat meningkatkan trafik dan jumlah komen daripada kebiasaannya. APA, tak percaya?? Meh tekan link nie sat. Tengok dan nilailah sendiri okey?

Tapi, yang membuatkan Mieya hilang mood untuk membalas komen-komen tersebut ialah apabila ada dikalangan blogger yang tidak menggunakan comment pop up window. Maka, hanya dengan berbekalkan link daripada encik beruk band yang macam haram jadah tahap kelajuaannya, tak dapatlah teman membalas komen tersebut.

Gambar kat atas merupakan antara komen yang Mieya tak dapat balas lagi. Sebab apa? Haaa.. Cuba tengok gambar di bawah nie pulak.


Untuk makluman semua, antara komen yang Mieya tak dapat balas tu. Semuanya berpunca daripada masalah seperti yang ditunjukkan di atas tu lah. 

Setiap kali nak membalas komen mereka, ada sahaja perkataan yang tak cukup. grrr, Geram? Mestilah geram Cik Senah dan Pak Ali oii. Disebabkan hal sekecik nie, habis hilang mood nak membalas komen. 

Jadi, kepada yang berkenaan, ini tutorial di zaman dahulu kala yang berjaya Mieya sediakan khas untuk korang semua. Diharapkan korang dapat bekerjasama dengan baik demi kesejahteraan hidup para blogger bersama. 

Sekian, terima kasih.

9 comments:

Lieza Nordin said...

memang betul un mieya.. grr.. --' ho3.. but nice sharing.. ^^

Arina Shamsul said...

hehehe.bersabar ye dear :) .lepas ni rajin bagi makan pisang beruk band tu,manatau cergas sikit bila selalu makan..hahaha.joke ok dear :jangan marah..ihik.

saya klik iklan awak :) hope make u happy :)

adam said...

sabo je ler..Adam datang jalan-jalan kat sini.. Saja menghilangkan bosan dan menambah kawan-kawan blogger baru... Nice blog.. Kalau ada masa jemput singgah ke blog Adam yer.. Bukan paksaan tau.. huhuuhuhu...tEngOk ni juga..
Kenapa Perempuan Melayu Tak Pilih Lelaki Melayu

Muhamad Azam said...

nice entry.. jejak sini harap sudi balas

Unknown said...

hahaha same lah... berukband pon dh lebih limit.

Anonymous said...

salam..
berminat utk beli domain utk blog ni tak?

cth

www.nama domain yg dipilih.com


if berminat blh email ,sms or call saya ye

email : sales@nahrinet.com

hp : 019 979 7070

thanks

Anonymous said...

salam..
berminat utk beli domain utk blog ni tak?

cth

www.nama domain yg dipilih.com


if berminat blh email ,sms or call saya ye

email : sales@nahrinet.com

hp : 019 979 7070

thanks

zuzuBEBE said...

hehehe bawak bersabar yew :D

Anonymous said...

singgah balas kunjungan dri segmen spontan abg ben..blog nie best..simple n cute..:)thnaks lawat my blog..:)