Alhamdulillah, akhirnya Nuffnang bermurah hati bagi Mieya BE

AlhamdulillahAssalamualaikum dan selamat pagi yang ceria semua :)

Hmmm, sepatutnya hari nie Mieya nak adakan sesi memprotes kecil-kecilan di belog ini memandangkan dah dua tiga bulan pihak Nuffnang tak bagi Buffered Earning baru. Tapi, terpaksa ditunda. cancel lah sebab pihak dorang dah mula bagi BE. kehkeh

Walaupon Mieya tahu, pihak mereka seringkali diserang dengan email yang pelbagai daripada blogger sekalian demi mendapatkan secuit BE. Dan Mieya jugak tahu bahawasanya salah seorang daripada blogger tersebut adalah Mieya. hikhik, kantoi sudah!


Syukur alhamdulillah, berkat kesabaran menunggu dan terus menunggu, akhirnya terbuka juga hati pihak Nuffnang untuk memberikan BE kepada Mieya. Ohh ya, BE kali nie daripada Inti Cycle 2.




Dengan berbekalkan trafik yang tak seberapa daripada belog cikai nie, maka jumlah pendapatan takde lah sehebat blogger-blogger hebat seperti Yuyu Zulaikha, Cik Epal mahupun Red Mummy. Tapi, Mieya tetap bersyukur dengan apa yang ada.


Lagipon, tujuan utama Mieya berbelog pon bukannya sebab nak kejar duit. tak. tak. Mieya berbelog sekadar memenuhi masa lapang yang banyak terluang dan juga sekadar suka-suka untuk berkongsi dengan semua. itu sahaja.

2 comments:

Mediha Omar said...

Dari dulu sampai sekarang kurang faham dengan BE ni. Nuffnang pun dah lama tak buka :)

Love,
Mediha Omar

Latest post:
Rich Creamy Mushroom Bruschetta Recipe!

Unknown said...

@MEDIHA OMAR Mieya pon sama jugak. Tapi, ramai yg cakap, Earning Nuffnang bergantung kpd trafik dan juga kelainan yg cuba dibawa. oleh seseorang tu