Kembali Aktif Dengan 8Share.Com

Assalamualaikum wbt semua :)

Setelah hampir setahun lebih sebulan.. Mieya tak buka langsung laman web pengiklanan Says. (Oh ya, sekarang nie dah dikenali dengan nama baru, 8Share.) Akhirnya hari ini, tercipta lah rekod buat pertama kalinya Mieya menjejakkan jari-jemari di sana.

Perghh.. Lama betul Mieya meninggalkan 'hobi' lama nie. Maybe sebab kesibukan dulu kala dengan sambung belajar, berhenti sekerat jalan and then sekarang nie, dah bekerja. Sekaligus menyebabkan Mieya terlupa terus dengan rutin harian Mieya dulu.


Ini pon, nak mula berkempen secara pukal seperti dulu.. Mieya masih lagi kekok sebenarnya. Nak fikir and at the same time, nak olah ayat agar orang lain teruja untuk ambil tahu dan seterusnya klik link tersebut.

Kalau ada di antara kalian yang memang dari dulu mengikuti perkembangan cerita Mieya pasal medium pengiklanan 20sen nie. Sudah semestinya korang tahu kan, bagaimana meriahnya blog, facebook dan juga twitter Mieya dengan kempen iklan itu dan ini.

Dan antara pencapaian yang paling Mieya tak boleh lupakan semasa bernaung di bawah syarikat pengiklanan Says ini ialah..

1. Tersenarai dalam Top 10 Pemenang CD Mr. Simple by Super Junior beserta Autograph

2. Terpilih sebagai Pemenang Says Birthday Giveaway, di mana Mieya berjaya memenangi sebuah Sony PSP 3004

3. Berjaya cashout akaun Says (sebelum menghilangkan diri sehingga lah ke saat ini baru muncul lagi)

Kehkehkeh.. Kira ada lah jugak daripada takde langsung kan? Now, Mieya kembali aktif semula berkempen dengan 8shared.com nie.. Baru je mula hari ini. So, kalau ada sesiapa di kalangan kalian nak exchange link iklan, boleh lah pm kat facebook ye :)

Kalau baik hati, boleh klik link kat bawah nie jugak. Terima kasih :)






5 comments:

Unknown said...

dah klik semua..!

Unknown said...

wah!! dapat sony psp..=D

Miss N™ said...

dah tukar nama ke..?
baru tahu ni...
heheheh

dah tak aktif dah...
sempat cash out sekali je..

Unknown said...

Huny Madu > Thank you :)

Unknown said...

Cik Nur> Kan? Mieya pon baru je tahu. Sungguh jauh ketinggalan. Sama jugalah dengan Mieya, hanya sempat cash out sekali sahaja.