Selamat Mengundi !

Assalamualaikum wbt semua :)

Kurang daripada 48 jam sahaja lagi akan berlangsungnya hari mengundi. Hari yang kita semua nanti-nantikan bersempena dengan Pilihanraya Umum yang ke-13 (PRU13)

Rentetan dari itu, maka secara tak langsung, tugas yang Mieya galas selama hampir beberapa minggu ini bakal berakhir tak lama lagi. Yeppi !

Tak sabar rasanya nak menunggu detik-detik bersejarah menamatkan tugas pada hari Ahad nanti. Lagi-lagi masa untuk menghalau eh, menyeru penduduk seisi rumah untuk keluar menjalankan tugas mereka, yakni pergi mengundi.


Oh ya ! Mieya cuma bertugas sebagai Jalinan Rakyat (JR) je, merupakan antara yang paling muda sekali dengan dikelilingi oleh golongan wanita. Tugas Mieya senang je, serahkan kad maklumat mengenai tempat mengundi serta memastikan para pengundi setempat keluar mengundi.

Lepas nie boleh lah update belog sampai terlentang sana sini. Maklum lah, nak bercerita pasal apa yang terpendam selama ni. Boleh lah menyambung kembali misi berblogwalking yang sekian lama diabaikan. Lagi-lagi, boleh lah meneruskan aktiviti harian seperti biasa tanpa terkejar-kejar masa ke sana ke mari.

Okey lah. Mieya stop sampai disini dulu ye entri kali nie. Nanti ada pulak merungut sebab entri berjela panjangnya, tapi ceritanya sama sahaja. Kbai~

Pesanan dari budak tak cukup umur: Kuasa terletak di tangan anda. Pilihlah apa yang anda rasakan betul kerana inilah masa untuk anda menentukan siapa yang layak memimpin negara dan masyarakat Malaysia ke arah masa depan yang lebih baik, cemerlang dan paling penting sebenar-benar dihormati di mata dunia.


10 comments:

Miss N™ said...

selamat mengundi.. :)
psst..cantiklah broch mieya.. :)

Unknown said...

Saya pilih mengundi dan saya vote untuk spek yang Mieya pakai utk pose diatas. Terbaek...

Umialya said...

nasihat diterima

✿INA AINAA✿ said...

wahh cun mieya.. selamat mengundi bg yang akan mengundi pd esok hari... hehehe...

Hazmin Hamudin said...

Wah.. Mesti letih nak mengajak orang keluar mengundi ni kan.

Aya Zuki - Master Shaklee | Consultant Quantum Metal said...

selamat mengundi :)

RIZZNA said...

selamat mengundi mieya...

aikkk...lama CiM tk singgah sini, sptnya mieya dh berwajah baru. alhamdulillah, cantik :-)

Unknown said...

Selamat mengundi bagi yang layak! ;)

QasehnyaRania said...

selesai sudah..hihi

oo.. belom cukup umo ye.. :)
harinya pasti tiba..sronok tau

Ayue Rejaluddin said...

Akak tak kuar mengundi tahun ni...
Tak sihat, baru kuar wad kan...