Drama Sebenarnya Saya Isteri Dia FULL EPISODE



Sinopsis :
Cinta pertama tidak semestinya akan bersatu. Syaf tidak pernah terfikir bahawa jodohnya tertulis dengan Firash, adik kepada kekasihnya, Farish walhal Syaf dan Farish sudah merancang untuk ke jinjang pelamin. Namun, satu peristiwa hitam telah mengubahkan segalanya.

Syaf, Farish dan Firash masing-masing dijemput hadir ke sebuah majlis sambutan hari jadi oleh Raina dan Raimy. Raina dan Raimy telah merancangkan sesuatu untuk mendapatkan Syaf dan Firash tetapi akhirnya, Syaf dan Firash ditangkap tidur sebilik dalam keadaan yang mencurigakan.

Tonton Online! 
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 1
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 2
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 3
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 4
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 5
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 6
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 7
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 8
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 9
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 10
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 11
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 12
Sebenarnya Saya Isteri Dia - Episod 13



0 comments: