CPUV Ke 22 Dari Nuffnang 2013

Assalamualaikum dan hai buat semua rakan pembaca :)

Setelah hampir sebulan, blog Mieya tidak diberi peluang untuk menjalankan CPUV Campaign. Dan selama sebulan ini lah.. memang blog Mieya agak kurang berhupdate dengan entri-entri yang berinformasi buat semua. Sebab tu kot, pihak Nuffnang langsung tak nak pandang blog kita. tsk joke.

Tapi hari ini, bila buka sahaja dashboard Nuffnang.. Alhamdulillah. Sungguh tak disangka-sangka apabila blog Mieya ni akhirnya berjaya menerima CPUV yang pertama bagi bulan September.


CPUV yang ke 22 bagi tahun 2013 ini adalah daripada Olay JAS Bundle. Terima kasih kepada Nuffnang dan advertiser Olay kerana memberi peluang blog Mieya untuk menjalankan iklan mereka.


21 comments:

Mek Onie said...

sama!!!!kita pun dpt :D

sitirohaida said...

akak pun baru dapat nie..

Asha Lya said...

Tahniah rezeki ;)

YatieOwner said...

uwargh. sangat jeles dengan mia. hukhuk :D

Hazmin Hamudin said...

Untung la. Tak pernah merasa.

Unknown said...

Wahhh dah banyak cpuv die, congrats mieya :)

Cik Itah said...

tahniah dapat BE..:)

Mimie said...

tahniah dik..akak pun dpt jugak...

Mimie said...

done klik olay

Unknown said...

Tahniah :)

Mummy MM said...

Tahniah sis

Story Nadya said...

Wow banyaknya :)

Lieya Von Jay said...

congrats!

norhasnizakhalid said...

tahniah dear.. mama klik semua di sini..

Cik Itah said...

tahniah dapat BE :)

Unknown said...

macam nak dapat CPUV dari nuffnag..saya tak tahu nak buat. Saya harap awak boleh ajar.

Unknown said...

Saya nak tanya macam mana awak buat CPUV campaign dari nuffnag. Saya nak buat tapi tak tahu. Saya hopefully awak boleh ajar saya.

Khalilah said...

Samalah kita... Tapi, sekarang ni ada dua CPUV lain yang buat saya confused. Dah berbulan-bulan tapi still on-going... Pelik. Mieya pernah macam tu tak?

Unknown said...

alhamdulillah mieya
rezeki di bulan september
yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

Miss N™ said...

tahniahh..nur tak semak lagi..harap2 dapat jugaklahh

ezy.fia said...

rezeki.. alhamdulillah..
=)