Seronok Timba Pengalaman Baru

Assalamualaikum wbt and hai semua :)

Pheuw. Mieya baru je selamat pulang ke rumah selepas membuat aktiviti luar, iaitu hari bertemu pelanggan. Lebih kurang macam tu lah. Sepatutnya, hari ini ada meeting seperti di hari-hari lain. And then, tetiba dapat tahu on-the-spot, ada aktiviti di kawasan luar.

Maaflah. tak dapat nak berblogwalking secara pukal seperti selalu. Mieya hanya sempat singgah ke lima enam blog je sejak semalam. Satu rekod blogwalking yang paling tercorot setakat ini bagi Mieya. Takpe, akan Mieya usahakan lagi pada hari nie.

Baru kini Mieya mengerti macam mana penatnya keluar 'bekerja'. Pergi pagi, balik malam buta. Bertemu dengan orang ramai. Meeting sana, meeting sini. Jaga tutur kata dalam berkata-kata dan dalam masa sama, berusaha untuk meyakinkan orang lain untuk membuat pilihan yang tepat.

Wow, that's funtastic moment that I ever had. Seronok dapat belajar sesuatu perkara yang baru. Banyak pengalaman yang Mieya dapat peroleh and most important, Mieya berjaya menemui semula sebahagian daripada sifat dalam diri Mieya yang dah lama hilang. Alhamdulillah.


Btw, short video yang Mieya hasilkan untuk DiGi Easy Prepaid Blogbuster bakal berakhir pada hari ini. 23 April 2013, bersamaan hari Selasa. Itupon dah mula tenggelam timbol dah iklannya kat atas header tu. Maybe dah capai target maksimum kot.

Apa-apa pun, terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi singgah ke blog Mieya. Sentiasa menjadi tulang belakang kepada blog Mieya dalam memberi sokongan, kata-kata membina serta pendapat-pendapat bernas. Tanpa kalian, tak berserilah blog pink ini.


8 comments:

Aina Areen said...

hehehe . good job kak mieya :)

Mummy MM said...

semoga berjaya (^_^)

Umialya said...

bagusnya mieya..

Anonymous said...

moga terus maju jaye yer dear

rAIHan said...

raihan pon dpt suggested blockbuster mcm mieya tp raihan tak sempat nak buat. btw good luck ya!!

Nabeel Fikree said...

tak sabar nak tengok earning yg saya dapat untuk campaign ni. hehehe

Mimie said...

seronokknye

Ayue Rejaluddin said...

Baru tau macam mana lelahnya kan.. =D