Hari Penamaan Calon PRU13

Assalamualaikum wbt :)

Kriuk kriuk. Mieya rasa, Mieya dah terkena badi kuasa gelombang tidur daripada Raksasa Tidur dalam cerita BoboiBoy tu. Serius, lately asyik berperang dengan nafsu tidur je. damn !

20 April 2013, hari Sabtu. Mieya ada maklumkan pada korang bahawa pada hari tersebut merupakan Hari Penamaan Calon PRU13. And tadi, Mieya baru sahaja dimaklumkan untuk turut sama menyertai program himpunan tersebut pada esok hari. 



Di mana seawal jam 7 pagi lagi Mieya akan bertolak bersama para hadirin yang lain dengan menaiki bas yang disediakan. Kat mana tu, Mieya tak tahu lah. Haih, memang gila ! Last minute baru bagitahu.

Maka dengan ini, janganlah ada yang bertanya kat Mieya. Di mana entri sarapan pagi, entri makan tengah hari. Tapi insyaallah, entri untuk makan petang nanti ada lah. *cewah, bajet macam retis pulak ye. Macam ada orang kesah pulak. kehkehkeh


So, Mieya nak ajak korang tengok video pertama Mieya (durasi 15 saat je) untuk DiGi Nuffnang. Ikut je step yang ditunjukkan di atas tu. pelis! pelis! hakhak. Last video nie bertapak di blog Mieya nie sampai 23 April nie je. tekan Watch video again dan tonton sampai habis ya korang ^^


9 comments:

Miss N™ said...

ohh..kira mieya terlibatlah esok ye...

mesti ramai orgkan.. hrap tak kecoh2 lah besokkan...

Unknown said...

Awal tu mieya ;D Semoga berjalan dengan lancar ^_^

✿INA AINAA✿ said...

wahhh busy lady dia.... hehehe apapun, take care ye

Anonymous said...

amboiii...semangatnya...hehee

Umialya said...

selamat bertugas..

Yaya Mohd said...

salam =)

turut serta utk pru tu utk ape?huuu ade aktvti ape?

fairus said...

BAIK-BAIK FOLLOW PENAMAAN CALON TU.. MACAM2 BOLEH BERLAKU..

Dkna Abza said...

eh...penamaan calon :)

jaakechik said...

tahniah untuk semua yg tercalon!