Kaku Kepala Dihempap Traktor


Bagan Serai: Seorang remaja maut apabila tindakannya memandu traktor pengangkut kelapa sawit menaiki tebing tanah setinggi lima meter membawa padah apabila jentera itu terbalik sebelum menghempapnya dalam kejadian di Kampung Matang Pasir, Alor Pongsu, di sini, semalam.

Dalam kejadian jam 10 pagi itu, mangsa, Muhammad Safuan Shahrudin, 15, maut di tempat kejadian akibat ditimpa jentera itu yang jatuh berpusing beberapa kali ke bawah tebing. 
Bapa saudara mangsa, Shahrom Mat Kassim 52, berkata, dia terkejut sebaik menerima panggilan telefon daripada orang awam sekitar jam 10.15 pagi yang memaklumkan kejadian menyayat hati itu.

“Pada waktu kejadian, saya sedang membeli diesel untuk kegunaan jentera itu dan segera bergegas menuju ke tempat kejadian.
“Sebaik tiba di lokasi kejadian, saya mendapati keadaannya amat menyedihkan. Tayar hadapan jentera itu berada betul-betul di atas kepalanya dan saya percaya dia maut serta-merta di lokasi kejadian akibat kecederaan parah di kepala,” katanya. - Hmetro
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Salam takziah kepada mereka sekeluarga. Untuk makluman, Mieya kenal sangat dengan mereka sekeluarga, lagi-lagi dengan arwah yang mesra dengan nama timangan boboy ni. 

Jiran sebelah rumah Mieya merupakan bapa saudara mereka yang paling rapat. Selalu jugalah mereka berkunjung ke rumah bapa saudara mereka disini. Kali terakhir boboy datang ke sini adalah pada hujung tahun lepas. 

Ingatlah..dariNYA kita datang, dariNYA juga kita kembali..

sesungguhnya kita bukan milik sesiapa, kita milik Allah...

Salam takziah buat keluarga arwah boboy..
semoga arwah ditempatkan dikalangan hamba2nya yang beriman...

Al-fatihah..


6 comments:

Ayue Rejaluddin said...

Al-Fatihah...
Takziah buat keluarga mangsa..

Miss N™ said...

alfatihah...
takziah buat keluarga...

✿INA AINAA✿ said...

ajal dia dah sampai... tak boleh nak buat apa, kita ni yang masih hidup teruskan perjuangan mendekatkan diri dengan Allah...

jaakechik said...

salam takziah juga...

Unknown said...

INNALILLAH..KESIANNYA TP DH AJALKAN..AL-FATIHAH BUAT ARWAH

Unknown said...

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ