CPUV Ke 11 dan 12 Dari Nuffnang 2014

Assalamualaikum wbt :)

Alhamdulilah.. Baru sahaja bertukar domain beberapa hari yang lepas, kini melekat pula dua CPUV terbaru daripada Nuffnang. Sebenarnya, sebelum ini blog Mieya kurang mendapat CPUV dari Nuffnang. Mungkin sebab jarang diupdate dengan cerita terkini. 

So, dengan bertukarnya domain yang baru.. secara tak langsung Mieya anggap bahawa pihak Nuffnang akan kategorikan blog ini sebagai blog baru. Tapi tak expect lah berjaya dapat CPUV dalam masa terdekat sebegini. 
Syukur alhamdulillah. Ini lah yang orang kata, rezeki hadir tanpa diduga. 


CPUV Nuffnang yang ke 11 adalah daripada Petronas Primex 95. Dengar-dengar cerita, Petronas kini telah memperkenalkan PETRONAS PRIMAX 95 dengan Advanced Energy Formula dimana ianya lebih menjimatkan minyak sehingga 30% pengurangan petrol dan secara tidak langsung akan menambahkan lagi kadar mileage. 
Wuhuuuu, awesome ! 

Manakala CPUV Nuffnang yang ke 12 adalah daripada Huawei Ascend P7 di mana mereka menjanjikan bahawa smartphone keluaran kali ini sangat-sangat luar biasa. Direka dengan rupa bentuknya yang nipis, ultra mod kuasa penjimatan bateri dan kamera yang berkualiti tinggi, sungguh menakjubkan serta mempunyai kelasnya yang tersendiri.  

Again, Terima kasih diucapkan kepada pihak Nuffnang di atas pemberian CPUV ini. Terima kasih juga kepada rakan-rakan blogger dan pengunjung yang sudi mengisi tabung Nuffnang. 


2 comments:

teratai said...

Tahniah mieya. Murah rezeki Mieya dengan nuffnang!

Unknown said...

Alhamdulillah.. rezeki mieya tu :) bestla banyak yg ongoing