CPUV Ke 14 & 15 Dari Nuffnang 2014

Assalamualaikum wbt :)

Alhamdulillah, ada dua CPUV lagi yang masuk untuk beriklan di blog Mieya ni. Murah rezeki blog ini sejak bertukar ke domain baru. Syukur Ya Rabb.


CPUV yang  ke 14 adalah dari Bulgogi Brothers Korean BBQ. Before ni, tak ada pula nampak CPUV ni masuk. Baru je menyelusup masuk agaknya dalam akaun Nuffnang. Terkejut, tapi tetap bersyukur seadanya.

Kalau korang nak tahu, Bulgogi Brothers ni merupakan restoran makanan kasual Korea yang paling dikenali dengan kelazatan bulgogi. Bulgogi Brothers yang pertama telah dibuka di Gang-Nam yang terletak di selatan Seoul, korea pada tahun 2006 - sebelum Gangnam Style become trendy

Manakala CPUV yang ke 15 datangnya dari Stadium Astro World Cup. Stadium Astro adalah official broadcaster of the FIFA World Cup 2014. Di mana segala informasi terkini mengenai dunia World Cup boleh didapati melalui apps ini seperti complete match schedule, result and live score updates tanpa tertinggal walau satu pun important information on world cup itself. 

So, sekarang ni ada 5 CPUV yang masih 'on going'. Biarpun earning takde lah semeriah dulu, tapi tetap memadai dengan masa yang sedikit Mieya luangkan dengan blog. Terima kasih Nuffnang dan rakan-rakan pembaca sekalian :)


6 comments:

Krungkrungx said...

murah rezeki awak huishh jeles nya :)

safurara said...

wow! banyaknya! duet raya duet raya! hhehehe

. said...

waaa.. tahniah2.. bestnyeee.. :)

Unknown said...

Alhamdulillah penuh rezeki dik :)

Cik Itah said...

salam. alhamdulillah rezeki..tahniah mieya :))

Krungkrungx said...

salam mieya :)
macam mana awak letak iklan nuffnang bawah post ye?