CPUV Ke 14 Dari Nuffnang 2013

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera kalian :)

Pada hujung minggu lepas, Mieya telah berkesempatan untuk berjalan-jalan sambil mencuci mata di Jalan TAR. Actually, langsung takde plan pon nak ke sana. Akan tetapi.. Abang long Mieya secara on the spot telah mengajak Mieya, adik serta abang Mieya yang keempat untuk mencari sepasang dua pakaian.

So, kami bergerak ke Sogo dahulu. Memandangkan kakak ipar Mieya cakap, Sogo ada mengadakan jualan warehouse. Bermacam-macam barang yang boleh didapati dengan harga yang sangat berpatutan seperti beg tangan, kasut, barang-barang dapur, pakaian untuk semua peringkat usia dll.

Mieya tak beli apa-apa pun. Saja jalan-jalan cuci mata.. sambil-sambil tu, dapat hilangkan stress yang menggunung terhadap kerja. huhuhu tsk you!

And minggu ini, Alhamdulillah.. Tak sangka, boleh tersangkut pula, CPUV Nuffnang daripada KL SOGO June 2013 Sale On... Di mana Sogo kini akan mengadakan Member Day Sale untuk Sambutan Hari Raya pada 6 & 7 July 2013. 



Wohooo! Mesti harga kaw-kaw punya murah kan? Peluang yang tak boleh disia-siakan begitu sahaja. So, lepas ini Mieya semestinya kena inform dekat abang long Mieya untuk bershopping sakan lagi.

Btw, special thanks to Nuffnang and their advertiser, KL SoGo of course... kerana sudi memberi peluang kepada blog Mieya untuk menjalankan iklan CPUV nie.

Alhamdulillah.. Syukur sangat-sangat ! Jom baca tips cara nak dapat CPUV dari Nuffnang, tak salah kalau mencuba kan?


6 comments:

jie susanos said...

bgus la..mrah rezeki tu

Mummy MM said...

Tahniah sis

Umialya said...

alhamdulillah rezeki

ezy.fia said...

alahai.. sogo jaoh sgt.. kn best kalo sogo ade kat teganu..
ari2 g sopink kat sogo..
teheheee

Unknown said...

Alhamdulillah.. murah rezeki mieya :)

Wani J said...

saya dah lama tak buka nuffnang, sekarang baru buka, taktahu mcm mana nk cari html untuk letak banner dkat blog. how?