2 CPUV Baru, Thanks Nuffnang !

Assalamualaikum wbt :)

Dah lama rasanya Mieya tak bercerita mengenai Nuffnang di teratak blog Mieya nie kan? (sila angguk-anggukkan kepala sebagai tanda setuju)

Padahal, Mieya yang dah agak jarang meluangkan masa untuk berblogging disini. Yes, that's my fault ! I admit it. Sorry ! T.T


Untuk pengetahuan semua, Mieya masih lagi menyusun atur masa dan ruang untuk lebih ligat berblogging seperti dulu. Apa orang kata, perlahan-lahan merangkak. Harap sabar menanti ye semua. 

Alhamdulillah. Sepanjang blog tidak dijenguk serta diupdate secara auto-publish oleh si empunya blog (yakni Mieya). Nuffnang masih lagi sudi memberi kepercayaan kepada blog cikai Mieya nie untuk menjalankan beberapa iklan CPUV daripada pihak pengiklan mereka.


Kalau ada yang perasan, Buffered Earning (atau nama lainnya, CPUV) dari Maxis Roaming Peace Of Mind >>Tekan SINI untuk membaca entri<< masih lagi menari-nari dengan rancaknya di blog Mieya nie. Terima kasih Maxis dan Nuffnang !

Tetiba, bila buka laman web Nuffnang pagi tadi, ada dua lagi iklan CPUV baru yang dah lama juga menari-nari di sekeliling blog Mieya nie. Entah macam mana pula Mieya boleh tak perasan. Mungkin salah Mieya juga, sebab dah lama tak meninjau-ninjau akaun Nuffnang Mieya tu.

Dua iklan CPUV kali ini, datangnya dari Sunway Education Application dan juga Amway Nutrilite. Terima kasih kepada advertisers dan Nuffnang kerana sudi memilih blog Mieya sebagai medium pengiklanan kepada orang ramai.


Serius, Mieya berasa terharu sangat-sangat sekarang nie. Walaupun, Mieya semakin kurang aktif berblogging kebelakangan ini atas faktor kesibukan hidup sebagai seorang pelajar serta ketiadaan bahan untuk online (seperti line internet dan laptop) melainkan smartphone.

Akan tetapi, itu bukan penyebab untuk Nuffnang menganak-tirikan (mengetepikan) blog Mieya daripada menerima sebarang iklan berbayar. Alhamdulillah.

Btw, terima kasih yang tidak terhingga juga diucapkan  kepada kawan-kawan blogger yang sudi menjadi pembaca setia blog Mieya, yang sudi klik iklan-iklan sekaligus menyokong Mieya dalam dunia blog nie. Tanpa korang, blog kesayangan Mieya ini takkan membangun seperti sekarang nie. Kosong tanpa penghuni.

P/s : Sekadar berkongsi keterujaan hati selama berblogging dan bernaung dengan pihak Nuffnang.


19 comments:

ismailrich said...

Untung sangatlah tu, agak-agaknya apa petua untuk menarik perhatian Nuffnang dan pihak ketiga. Hehehe

teratai said...

Baru je klik iklan amway tu...kak pernah makan vit c jenama amway ini, memang berkesan, selsema n batuk dah berkurang bila mengamalkan makan vit c ini:)Tp yg x tahannya..harganya amatlah mahal! So sekarang mkn jenama lain...

Miss N™ said...

byknya BE mieya....
tahniahhh...!

✿INA AINAA✿ said...

wahhh tahniah yunk!!! bestnyaaaaa myra dapat BE ni...

dEdEQ dE wIshEs said...

BESHHHHNYE DPT BE .. :( TAHNIAH

Jna marcello said...

Mieyaaaaaaaaaaaaaaaaa RINDU~!!!!

dya nasir said...

bestnya dpt be lgi..:D

Fiza Rahman said...

Wah...berderet tu, masyuk. Tahniah.

Unknown said...

wahh tahniah . byk tu :)

Unknown said...

@ismailrich Rajin-rajinlah update entri di blog serta survey2 Nuffnang. Sama sahaja seperti yang dikongsikan oleh orang lain.

Unknown said...

@teratai Ohhh. really? Susah juga kalau produk bagus tapi harga tak setimpal dengan kemampuan pengguna.

Unknown said...

@Cik Nur Alhamdulillah. ada lah sikit2 untuk dijadikan duit teh Cik Nur.

Unknown said...

@✿A I N A A✿ Alhamdulillah, rezeki Allah sis :)

Unknown said...

@dEdEQ dE wIshEs Terima kasih :)

Unknown said...

@Jna marcello Mieya pon rindu sama Na..

Unknown said...

@izan mama mia Terima kasih :)

Unknown said...

@dya bunga Alhamdulillah, kak. Sangat2 bersyukur kerana masih diberi kepercayaan drpd pihak Nuffnang :)

Unknown said...

@Fiza Rahman Alhamdulillah. Tapi rasanya, akak lagi masyuk kot jika dibandingkan dengan Mieya.

Unknown said...

@Shiyda Aqma Terima kasih :)