harap sabar menanti ye semua

Assalamualaikum wbt kalian :)

ohh, dengarlah semua warga budakshumort sekalian ! Ini adalah entri paling pendek di abad ini. Siyes, ini bukan main-main. Mieya tengah tahan muka ketat dengan belog demi nak bagitahu memang inilah entri yang paling ringkas dan kurang padat daripada Mieya.

Cuma, Mieya nak beritahu bahawasanya Mieya tidak akan menghupdate belog dalam jangka masa yang lama. Sebab musababnya, Mieya menghadapi sedikit masalah teknikal terhadap lappy tersayang.

Di sini, Mieya mengharapkan korang di sana baik-baik sahaja. terus bersabar menanti entri yang akan datang daripada Mieya. Kalau rajin, belek-belek lah entri yang lepas sambil meninggalkan sedikit komen. Semakin banyak komen, semakin bagus. hehe

Bagi betis nak peha, bagi peha nak ayam seekor. -.-' apa-apa pon, terpulang kepada diri korang sama ada nak tinggalkan komen ke tak. tiada sebarang paksaan pon daripada Mieya di sini.

dah. dah. Tak boleh nak online lama-lama lagi. Taip entri menggunakan handphone memang menyeksakan. Nasib baik dah siap separuh di draf dulu sobsob. Diharapkan, korang semua jangan lah rindu rinduan sangat dengan Mieya. Nanti tak lena pulak tidur malam Mieya. Kihkih :)


salam bertemu lagi kawan-kawan :)

4 comments:

Unknown said...

alolo.. mieya, cpt2 lah repair laptop tu tau. rindu nanti dgn entri2 mieya yg best ni.. hmm :

Suci Mine said...

semoga lappynya cepat baik dan kamu bisa ngeblog lagi..

will miss u..


salam kenal..^_^

Hasif said...

erm,follow blog sy yer...thanks

Unknown said...

@Nur Aischa
@Mine and Me thanks yaa !