CPUV ke 30, 31, 32, 33, 34, 35 & 36 Dari Nuffnang 2014

Assalamualaikum wbt :)

Alhamdulillah, rezeki di awal bulan Oktober 2014. Nuffnang kasi blog Mieya berderet-deret kempen CPUV. Walaupun tak ada lah sebanyak orang lain, tapi Mieya tetap bersyukur. Happy laa jugak bila tengok earning blog bergerak sedikit demi sedikit.



CPUV yang ke 30 tahun ini adalah dari SME Micro Finance, iaitu sebuah program anjuran Maybank untuk pembiayaan mikro PKS atau lebih dikenali sebagai SME Micro Finance. Nak cerita banyak-banyak pon tak boleh, sebab Mieya pon tak gunakan perbankan Maybank. huhuhu

Manakala CPUV ke 31, 32 dan 33, iaitu LAMIDO Digital Campaign yang berfungsi sebagai online mall by LAZADA. Selalunya ramai yang complain nak beli barang online semuanya mahal-mahal belaka harganya. 

Tapi dekat LAMIDO, korang boleh buat pilihan yang bijak sebabnya harga yang ditawarkan bagi seseuatu produk adalah murah-murah weh. Kalau korang ada online shop, nak jadi penjual pon boleh okey! Sambil membeli, sambil menjual. hehehe

CPUV ke 34, 35 dan 36 dari Zurich Insurance Contest. Rasanya ada yang dah tahu kan, Zurich Insurance ni apa. Terkini mereka sedang menganjurkan peraduan Share Your Love Tweak And Win RM3,000 Weekly!” yang berlangsung sehingga 12 Oktober 2014 ni. Haa.. esok lah kan? 

Kalau korang nak share lovely moment korang bersama Zurich Insurance, better join cepat-cepat sebelum terlambat! Mana tahu kalau ada rezeki nak menang kan?

Walau bagaimana pun, lambakan CPUV adalah sama sekali tak menjanjikan earning yang banyak berdasarkan bajet advertiser beriklan di sesebuah blog itu, jumlah trafik yang diterima serta kekerapan iklan yang ditayang keluar.

Btw, alhamdulillah. Meskipun trafik blog ni tak secantik dulu kala, namun Nuffnang masih terus menyokong dengan pemberian CPUV baru. Sabar itu kunci kejayaan!

1 comments:

teratai said...

Betul apa yg mieya tulis, cpuv byk x menjamin pendapatan byk! Tp still bersyukurkan mieya :)