CPUV Ke 24, 25, 26, 27 & 28 Dari Nuffnang 2014

Assalamualaikum wbt :)

Dah lama sebenarnya nak update pasal CPUV Nuffnang yang melekat kat blog ini tapi masih belum berkesempatan. Alhamdulillah, melekat 5 CPUV yang masih On Going pada bulan September ini, iaitu :




  • HP PC Demand Gen Digital - Sebuah laptop @ komputer riba keluaran terbaru dari HP. Dengar cerita, banyak kemudahan teknologi yang tinggi telah diterapkan dalam laptop keluaran kali ini bagi memudahkan serta memuaskan hati para pengguna. Layari HP PC Demand Gen Digital untuk ketahui maklumat selanjutnya.
  • Jacob's - Simple Pleasure - Jacob's Malaysia sedang menjalankan Photo Contest di mana anda boleh berkongsi gambar yang menggambarkan detik-detik 'Simple Pleasure' dengan #simplepleasures . Gambar terbaik dengan caption yang paling kreatif akan memenangi hadiah utama, iaitu bekalan produk Jacob selama setahun yang bernilai RM2,400 dan sebuah Mesin Kopi Philips Sacco.
  • Sanofi Lactacyd Phase 2 - Produk kebersihan femenin khas untuk wanita yang memahami bahawa kebersihan feminin adalah penting untuk kekal sihat dan yakin. LACTACYD menghasilkan produk sebagai memenuhi keperluan harian mereka yang inginkan kesegaran dan keselesaan. Boleh klik info lanjut kat sini .

Syukur alhamdulillah, walaupun tak berapa nak aktif berblog beberapa bulan ini (struggling), Nuffnang dan pihak advertiser tetap memberi ruang dan peluang kepada blog Mieya untuk menjalankan kempen iklan mereka. Terima kasih Nuffnang dan juga pihak pengiklan. Tak lupa pada semua yang sudi klik-klik iklan di blog ini thanks uolls. 


8 comments:

sitirohaida said...

ramai betul yang update pasal cpuv nie,dah lama tak dapat cpuv dair nuffnang

Raz said...

nice

nuyui a.k.a miss YUI said...

alhamdulillah..

Cik Itah said...

salam. banyak tu..tahniahh ye :))

Unknown said...

Tahniah ;)

aiman mania said...

alhamdullilah ..itu dinamakan rezeki...iman sampai skrg tak dapat dapat......nak tanya..berapa total UV sehari paling kurg utk melayakkn diri dpt CPUV?tahu x?

Unknown said...

Tahniah!! Moga terus dimurahkan rezeki :)

Unknown said...

berderet.. congrats! akak singgah isi tabung :)