The Lilac Box 6 | 2014 Edition

Assalamualaikum wbt :)

Hey beautiful ladies!

So today, Mieya nak review pengalaman blind date pertama Mieya dengan The Lilac Box. Selalu baca post entry from beauty bloggers pasal their blind date with beauty box. Tengok macam best. Why not Mieya try jugak kan?
A little note to reuse this box as a re-gift to our loved ones. :)

Mungkin sebab ini merupakan kotak pertama bagi tahun 2014, jadi tak hairan lah kalau mood Valentine's day masih jelas kelihatan.

Now, jom tengok apa produk yang ada dalam box kali ni :


Memandangkan this is my first subcription, Mieya tak expect yang tinggi-tinggi melambung sangat mengenai apa item yang akan diberi. But still a little bit disappointed because there was no full size item. So, lets get started with the items one by one.


1. StriVectin-WH Photo-White Booster Serum
TLB team ni kan, macam tahu-tahu je yang Mieya memang perlukan sesuatu produk bagi mencerahkan lagi tona kulit setelah sunburn berulang-alik dari Shah Alam > Petaling Jaya setiap hari. The other blogger, ada juga segelintir dua yang dapat sesuatu yang berbeza iaitu Night Cream.

2. Kneipp Body Oil Almond Blossom
Actually, pernah dapat sample dari rangkaian produk Kneipp sebegini semasa purchase Modbox. Tapi tak banyak mana pun, saiz dalam peket-peket kecik cili sos beli dekat McD tu. Tapi yang ini, dapat dalam botol kecik senang nak sumbat dalam beg.

3. Balmain Eau D’Ivoire EDT
As this is my first time getting a perfume in small sized, I'm not entirely sure what to do with them. I mean, how to use it? Lol -,-"

4. Kerastase Masque Sensidote Dermoa-Calm
I'm really adored this! It's a mask which I think it will helps me in solving my hair issues. Futhermore, it brought from L'oreal Paris. I'm the one who exciting enough to try it on :)

5. Kerastase Homme Capital Force Shampoo
I'm totally become speechless again. Got another extra gift from TLB team for the men. As usual, I'll give it to my brother.

6. Algotherm's Plumping Original Gel & Reviving Source Mask
At first, I think I will get the Foaming Cleansing Clarifying Gel and the Youth Clarifying Fluid, both of which sound infinitely more appealing. But unfortunately, I got the other one. I don't have wrinkles yet, so I'm a little concerned that people are sending me anti-aging products for such a purpose. -,-"

Kesimpulannya, The Lilac Box tidak terlalu mengecewakan sangat. Cuma Mieya harap pada masa depan, pihak TLB boleh memperbanyakkan lagi full-sized product dalam setiap box. Tak puas hati sebab orang lain dapat kombinasi produk yang berbeza dengan Mieya, macam Algotherm tu. :(


0 comments: