Blogger Perlukan PAKEJ Untuk Popular??

Bila asyik berblogwalking nie kan. Maka Mieya dapat jumpa lah bermacam-macam perkara. Lalu mula melekat pulak satu perspektif dalam kepala nie bahawasanya kebanyakan belog yang glamor-glamor sudah pasti tuan punya belog pun menarik. Menarik yang Mieya maksud di sini ialah orangnya cantik atau hensem okeyyy. Setuju tak dengan pendapat Mieya nie?

Rasanya, tak perlu kot Mieya nak bagi tahu siapakah mereka. Yela, semua orang semestinya sudah kenal kan? Cuba korang fikirkan seseorang blogger yang glamor korang gi follow? Menarik tak beliau? Silalah cakap yaaa !  Mieya paksa nie.  :D

Jadi, kiranya dalam dunia belog nie pun perlu ada pakej yang lengkap jugak macam dunia hiburan tu. Tapi Mieya tak nafikan, ada jugak yang pakej tak berapa lengkap semua tu pun boleh dikenali juga. Bezanya, mungkin dalam jumlah yang tak banyak lah kan?

Setuju atau tidak? sila jawab.

Heh,  actually itu semua tak penting lah.

Yang pentingnya di sini ialah kita semua menulis untuk kepuasan diri kita.

Betul tak?  So, cheers everyone !

2 comments:

izsmin said...

betul tuh. kebanyakan top blogger yang kita cam mesti ada rupa paras yg cantik & hensem. tapi jgn terlepas pandang. karya-karya mereka semua boleh dikatakan telah mencapai kualiti yang membanggakan. setuju? hihi.

feel free http://chemeyowns.blogspot.com/ :)

Unknown said...

yeahh that's right mieya! :D