CPUV Ke 18, 19, 20 & 21 Dari Nuffnang 2014

Assalamualaikum wbt :)

Wah, sedar tak sedar.. Hari ini sudah masuk hari yang ke-11 kita semua berhari raya. Rasanya masih belum terlambat bagi diri Mieya untuk mengucapkan selamat hari raya, maafkan diri ini sekiranya ada terkasar bahasa atau terlanjur bicara sepanjang berblogging ni.


Rindu benar rasanya nak menaip sebaris dua ayat setelah agak lama menyepikan diri seketika dalam dunia blog ni. Maklum sahaja lah, komitmen kerja yang semakin tinggi serta ketiadaan akses internet di rumah. (last entri pon sebenarnya di'schedule'kan) So bila ada peluang untuk melayari internet di tempat kerja, Mieya akan gunakannya untuk menghupdate blog.

Btw, alhamdulillah kerana blog ini masih diberikan peluang untuk menjalankan CPUV daripada uMobile Prepaid Meal dan Fashion Pitch/Writers Unleashed yang telah dikreditkan baru-baru ini. Manakala, CPUV yang masih berlangsung sehingga ke hari ini daripada Invest Smart Campaign dan Air Asia Go - Korea Sale.

Terima kasih atas kesudian pihak anda memilih blog Mieya untuk memaparkan kempen iklan anda buat tatapan umum. Terima kasih jugak buat Nuffnang dan blogger yang rajin terjah masuk ke blog ni.

4 comments:

Fatihah Azanan said...

Salam Aidilfitri Mieya :)
Wah tahniah dapat CPUV nuffnang. Rezeki syawal :)

Story Nadya said...

tahniah ^^

Cik Itah said...

salam. murah rezeki hehe tahniahh :))

Hazmin Hamudin said...

Banyak jugak cpuv tu. tahniah.