Bloop Anti-Bacterial Hand Gel | Review

Assalamualaikum wbt and bonjour everyone :)

Berapa ramai di antara kita menyimpan sekurang-kurangnya, sebotol hand sanitizer dalam handbag? I'm sure korang semua tahu bahawa hampir semua bakteria dan kuman tidak dapat dilihat dengan mata kasar, so thats why lah kita perlu mencuci tangan dengan lebih kerap. Well, Mieya kini telah mendapati cara yang sempurna untuk membersihkan tangan dengan cara yang mudah, cepat dan bersih.


Memperkenalkan, Bloop Anti-Bacterial Hand Gel - Germ Blaster.



Ya, I know the bottle are just cute to handle. Bagi Mieya, Bloop Germ Blaster merupakan pahlawan kesihatan terbaru bagi Mieya dan  ia tidak memerlukan ruang yang banyak di dalam beg dan poket korang. So, very comfortable, ringan dan convenier untuk dibawa ke mana-mana sahaja.


So what's Bloop Germ Blaster all about? 
Kalau korang nak tahu, Bloop Germ Blaster adalah gel tangan anti-bakteria dengan manik pembersihan aktif dan pembunuh kuman (Triclosan 0.3%) yang membersihkan tangan anda dengan lembut sambil meninggalkan bau yang wangi. Berbeza dengan hand sanitizer biasa yang selalunya berbau seperti hospital this was really good! Smells like strawberry~~



How to Use
  1. Apply product to the palm of one hand.
  2. Rub hands together.
  3. Rub the product over all surfaces of hands and fingers until hands are dry. There you go, a clean pair of hands.
Kalau nak tahu, this hand gel has also doubled as my hand moisturizer. Setiap kali menggunakan gel tangan ni, Mieya dapat merasakan tangan Mieya menjadi lebih lembut, dan terasa 'bersih'. Ia tidak melekit, tidak berminyak dan membuatkan tangan Mieya terasa lebih segar serta berbau baik.


So, tersangat lah sesuai lagi-lagi untuk orang yang aktif bekerja di luar dan dalam office seperti Mieya ni. Maklum lah, bakteria dan kuman ada di mana-mana di sekeliling persekitaran kita.


More info go to :
Subscribe to HiShop for exclusive updates : http://www.hishop.my/subscribe 
**Disclaimer - This product(s) were send to me for product review purposes.

Don't forget to key-in coupon code "NORAMIRAH" upon checkout to enjoy an exclusive rebate of 15% :D :D 

1 comments:

adkdayah said...

berguna ni..thanks for sharing :)