Komisen Kedua dari Ashadee

Assalamualaikum wbt :)

Alhamdulillah, tiga hari lepas dapat lagi rezeki hasil dari blog. Walaupun tak besar nilainya. Namun berhasil juga usaha dari pembelajaran yang berterusan walaupun sejak akhir-akhir ini Mieya agak sibuk sedikit. 




Jika korang ingin memulakan perniagaan internet tetapi korang ketandusan idea nak buka perniagaan jenis apa. Mieya sarankan korang cari idea perniagaan internet mengikut minat masing-masing. 

Bak kata orang cerdik pandai dalam bidang perniagaan, "Buatlah kerja mengikut minat kita". Jika korang buat kerja mengikut minat, pastinya korang tidak akan mudah berputus asa.

Sebaliknya, korang akan jadikan setiap kesusahan dan masalah di dalam dunia perniagaan sebagai asam garam untuk meneruskan kejayaan. Bagi yang masih tercari-ca11i idea nak memulakan perniagaan internet. Mieya sarankan korang dapatkan "Panduan 101 Idea Perniagaan Internet".


Keluarkan sedikit modal bagi membuka peluang untuk anda terus maju dalam dunia perniagaan internet. Banyak peluang menarik yang akan menanti korang. Selamat berusaha.

Jom baca entri lain :