Sabarlah duhai hati


Duhai HATI...
kenapa dengan awak semenjak dua menjak ini? 


kenapa awak nie mudah sensitif sangat
kenapa awak sering disakiti oleh orang lain
kenapa awak asyik paksa mata untuk keluarkan air mata?? kenapa?





Duhai HATI...
please...sabar ye. 
awak kena tabah. awak kena kuatkan semangat. 

kalau awak rasa tak ada siapa dengan awak, saya sentiasa dengan awak kan :') 
mesti apa yang terjadi ada hikmahnya kan? please jangan lemah macam ni. 

SPM dah nak dekat. awak kena support saya. 
Selain daripada Allah, siapa lagi nak tolong saya kalau bukan awak?
Nak harapkan family dan kawan-kawan saya, lebih baik tak payah lah.
mereka semua pon tak ambik kesah pasal saya dah.


Saya dah lama memendam rasa. Dah penat dah.
Saya dah lali dengan kehidupan sebegini, hidup terkapai-kapai sendirian.




Duhai HATI...

Macam ni lah kehidupan saya,
bila saya happy semua orang dok huha-huha dengan saya,
bila saya sedih dan sangat-sangat memerlukan seseorang disisi saya,
tiada yang sudi untuk menghulurkan tangan.

awak tau kan kalau tak ada awak, macam mana saya nak hidup? 

awak cuma ada satu je dalam diri saya. 
kalau awak lemah, saya akan lagi lemah. awak tau kan tu? :')


PLEASE BE STRONG.  I'M REALLY NEED YOU.

2 comments:

Ca Ezah said...

kamu kena kuat keh!

Unknown said...

cik duyung> termia kasih. Insyaallah, saya akan kuatkan hati selagi saya mampu.