Blog Mieya Atiera di Yezz! Magazine

Assalamualaikum wbt and hello to all of you my readers digest :)

Hari nie, 2hb November 2011, masa yang tepat untuk mengupdate belog sebelum menyepikan diri buat seketika daripada dunia blogging bersempena menyambut hari peperiksaan besar Satu Malaysia. hihi  memandai je Mieya nie menokok tambah ayat yang kurang gramatis tuu.

okey, enough with that.  Hari nie, Mieya nak share something very wonderful news about my blog dengan para pembaca blog Mieya yang awesome dan kiut miut semua.


Kalau korang semua merupakan pembaca tegar majalah Yezz! , sudah tentu korang telah membeli dan memiliki majalah Yezz! edisi bulan November nie kan. Then, sambil-sambil korang baca majalah tu, jangan lupa selak-selak lah page 80 dan 81 untuk melihat blog budakshumort nie dalam versi majalah.


Alhamdulillah, memang ya blog Mieya telah terpilih dan sudah pon disiarkan dalam majalah Yezz!  It's such the big achievement that I've finally got from blogging.  Tetibe Mieya terasa begitu teruja sekali,  apabila dapat melihat blog sendiri terpampang dalam majalah kesayangan nie. 




Mieya anggap ini adalah hadiah daripada krew production majalah Yezz! kepada Mieya.. Thank you so much to them, especially bro Hamzey yang cool lagi kelakar tu sebab sudi memilih belog Mieya untuk memenuhi ruangan blogger.




Terima kasih kepada para pembaca yang menyokong setiap bait huruf yang Mieya coretkan di sini. InsyaAllah, dengan penghargaan seperti ni, Mieya akan lebih bersemangat dalam menghasilkan entri yang lebih bertenaga untuk tatapan korang semua !


Doakan Mieya agar dapat menjawab peperiksaan SPM dengan tenang dan senang ye kawan-kawan. kbai :) 

8 comments:

Unknown said...

wow.....tahniah mea

TeAqArH said...

waaahh..tahniah2...^_^

Unknown said...

pakcik azam , sis tikah> terima kasih :)

fareiyka said...

congrats darl,, ^_^
semoge SPM kita nanti suppa duppa wonderful yea. . :p

Unknown said...

ieyka> i'm just hoping so >.<

Nur Ezzati Ismail said...

tahniah =)

Anonymous said...

Terima kasih atas informasi menarik

Unknown said...

terima kasih you guys !